Friday, March 28, 2008

While The Silence from a To Fragile Connexion's Broken






While The Silence
From a To Fragile
Connexion's Broken



Do you feel my lips on yours
And my tender caresses
Wraping you up
And do you feel my presence
Beside you
During all your day
And also my tenderness
Blessing your dreams
While you are sleeping

If I had a pair of wings
I could fly to you
And my whispers of love
Would caress you
I could come to tear up
The thick cruel veil
Which still separes us
And holds me so far from you



03/20/2008 - 03/28/2008

2 comments:

Anonymous said...

j'adore ce pème en effet que ne ferions nous pour avoir des ailes
je te remercie de ta visite sur mon blog. J'ai mis en ligne le gaspacho car chez moi aussi il y a du brouillard (j'habite dans le Tarn) et je voulais insufler un peu de joie pour aujourd'hui
aurais-tu l'amabilité de m'ajouter dans tes favoris
bonne journée
culinairement votre
http://mangercestfou.blog.mongenie.com/
culinairement votre

Clementia said...

Coucou mangercestfou,

Merci pour ton passage sur mon blog et pour ton commentaire.
J'ai ajouté avec plaisir ton blog dans mes liens favoris.

Bisous,
Clementia

http://clemhaiku.site.voila.fr/